Generali
Generali: Πώς επωφελούνται οι συνεργάτες της από την ψηφιοποίηση;
Για τις νέες e-υπηρεσίες της Generali μιλούν οι κ.κ. Π. Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager, Κων/νος Χομόνδοζλης, Δ/ντής Εκπαίδευσης, και οι συνεργάτες της Εταιρείας, κα Ει. Πλακιά, Υπεύθυνη Τμήματος Κλάδου Ζωής & Υγείας της Promist, και κ. Δ. Φαραντούρης, της Farantouris Insurance & Financial Advisors.
Η
Generali –το έχουμε διαπιστώσει και το έχουμε καταγράψει πολλές φορές– κάνει τη… διαφορά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Είναι μια εταιρεία που δεν φείδεται κόπου, χρόνου και χρημάτων, προκειμένου να παράσχει πρωτοποριακά και καινοτόμα εργαλεία, με στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση των συνεργατών και των ασφαλισμένων της.
Πρόσφατο χαρακτηριστικό παράδειγμα οι νέες e-υπηρεσίες που δημιούργησε και έθεσε σε εφαρμογή, οι οποίες απλοποιούν τις διαδικασίες και διευκολύνουν το έργο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών – συνεργατών της, καθώς καλύπτουν όλα τα στάδια εξυπηρέτησης μιας αίτησης ασφάλισης. Το τι συνεπάγεται αυτό, όσον αφορά την εξοικονόμηση χρόνου, την ταχύτητα διεκπεραίωσης των διαφόρων εργασιών, αλλά και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας συνεργατών και ασφαλισμένων εύκολα μπορεί κανείς να το υποθέσει!
Για το φιλόδοξο εγχείρημα της Generali μιλούν στην «Α.Α.» οι κ.κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager, και Κων/νος Χομόνδοζλης, Διευθυντής Εκπαίδευσης.
Από τα λεγόμενά τους προτάσσουμε την επισήμανση, αφενός του κ. Βασιλόπουλου, ότι «η ψηφιοποίηση για την Generali δεν είναι απλώς μία αφηρημένη έννοια, αλλά μία νέα φιλοσοφία οργάνωσης, που ξεκινά και καταλήγει στον Ασφαλισμένο, ο οποίος, από απλός καταναλωτής, γίνεται συνδιαμορφωτής των εξελίξεων του κλάδου Ασφάλισης», και αφετέρου του κ. Χομόνδοζλη, ότι «
η νέα υπηρεσία αναβαθμίζει ουσιαστικά τον συμβουλευτικό ρόλο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, καθώς ο ίδιος είναι σε θέση να καθοδηγεί τον Ασφαλισμένο σε κάθε του βήμα και να διεκπεραιώνει για λογαριασμό του πλήθος εργασιών ψηφιακά».
Από το ρεπορτάζ αυτό δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει η άποψη ασφαλιστικών διαμεσολαβητών – συνεργατών της Εταιρείας, για να μας μιλήσουν όχι μόνον για τις δικές τους εντυπώσεις, αλλά και για τις αντιδράσεις – εντυπώσεις των πελατών τους από τη χρήση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών της Generali.
Τις σχετικές εμπειρίες τους μοιράζονται μαζί μας η κα Ειρήνη Πλακιά, Υπεύθυνη Τμήματος Κλάδου Ζωής & Υγείας της Promist, και ο κ. Δημήτρης Φαραντούρης, της Farantouris Insurance & Financial Advisors.
«Α.Α.»